Pagina's

14 juni 2013

Review Lush Grease Lightning. ♥

Vandaag ga ik een review schrijven over Grease Lightning.
Dit is een methode van Lush om je puistjes als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen.
Of is hij toch niet zo fijn?
Lees verder als je het resultaat wilt zien.


Zo ziet het flesje eruit, je kan hier ook de bekende tekstjes van Lush vinden.


De gebruiksaanwijzing.


Hier zijn nog de ingrediënten.


Het heeft zo'n spuitsysteem.

Eerst spuit het pompje een te grote hoeveelheid, na een tijdje wordt hij wat soepeler. Het heeft een soort gel-substantie, het voelt fijn aan, het prikt niet en na een paar minuten wordt het hard.Je moet deze gel wel een paar dagen gebruiken voordat je echt resultaat wilt merken: Eerst worden je puistjes minder rood (1 dag), daarna wordt het puistje stukje bij beetje kleiner. (2-3 dagen) .Ik ben best tevreden met deze gel, al moet je er wel lang mee doorgaan om daadwerkelijk verschil te zien. Ik raad dit product aan als je wat kleine puistjes hebt, of je dit gewoon een fijne methode lijkt. Ik zou beter voor wat anders gaan als je toch wat hevigere puistjes hebt. Ik geef deze een 7.

Het is 10 euro 15, en is verkrijgbaar bij Lush of op hun site.