Pagina's

16 juni 2013

Review Color Magic Palette Action. ♥

Hebben jullie ze al zien liggen in de Action?
De Color Magic palettes!
Palettes voor 49 cent!
Een palette met warme kleuren, en een palette met koele kleuren.
Ik heb het palette met warme kleuren meegenomen, omdat die mij meer aansprak.

Dit is het palette, het zit netjes in een doosje.

Zo zien de oogschaduws eruit.

Het palette zelf zonder het doosje.

De ingrediënten. (Het bevat parabenen.)

Ik had een grote spiegel verwacht, maar dit is het spiegeltje.

De oogschaduws. (Ik heb het even zo gefotografeerd, omdat de oogschaduws viezigheid op zich hebben, iewl!)

De swatches van de linkerkant.

De swatches van de rechterkant.

Op zich ben ik er tevreden mee, het is een redelijk goede presentatie.
Bij de bovenste swatches zijn de 2 aan de linkerkant wel goed gepigmenteerd.
Bij de onderste swatches zijn ze over het al gemeen wel oké.
Het spiegeltje had ik wel wat groter verwacht, maar ach.
Het is goed te gebruiken voor looks, al vind ik de onderste toch allemaal best wel metallic/shimmery. Ik geef dit palette een 7-, ik ben er opzich wel tevreden over, maar ben niet super enthousiast.
Het is een goed cijfer voor een palette van 49 cent!
Begin je met make-up, of wil je deze low-budget palettes gewoon proberen?
Neem dan zeker even een kijkje bij de Action.