Pagina's

17 juni 2013

Review Pupa Multiplay. ♥

Vandaag een review voor jullie van een product van Makeup-Bestellen.
Dit keer is het een potlood van Pupa, Multiplay.
Dit product kun je hier vinden.
Dit product is van Pupa.
Neem zeker eerst een kijkje!
Dit is het potloodje, ik heb 09 Deep Black.
Er zit ook nog een smudge-kwastje bij.
Dit is het potloodje.
De bovenste: 3 keer voor een goed resultaat.
De onderste: 1 keer voor een lichtzwart kleurtje.
Zo ziet het eruit op mijn waterlijn.

Al met al ben ik erg tevreden over dit product.
Je kan het als oogpotlood, eyeliner en basis voor kleuren gebruiken.
Op de site staan nog veel meer kleuren.
Bij het regenen en huilen blijft het goed zitten, het zou eventueel nog een klein zwart lijntje veroorzaken, maar that's it! Voor de rest blijft het de hele dag zitten en blijft het een mooie zwarte kleur. Ik geef dit product een 8,5, ik ben gewoon erg tevreden.
Dit product is echt een aanrader!
Neem zeker even een kijkje hier, en ga ook even naar Makeup-Bestellen en Pupa.