Pagina's

5 juli 2013

Review Stay With Me Longlasting Lipgloss. ♥

Vandaag heb ik een review over de Stay With Me Longlasting Lipgloss.
Ze zijn er al een tijdje, maar toch wou ik er een review overschrijven, voor de geïteresseerden.

Zo zien de lipglossjes eruit.

Ze hebben leuke, bobbelige applicators.

Ik heb 02: My favorite Milkshake.
En 03: Candy Bar.

De swatches van de glossjes op mijn hand.

Mijn lippen zonder iets erop.

Mijn lippen met 02.

Mijn lippen met 03.

My Favorite Milkshake geeft een mooi, heel lichtroze kleurtje aan.
Candy Bar heb ik licht aangebracht, maar je kan hem heel makkelijk donkerder opbouwen.
Hij geeft een roze-rood kleurtje af, ik ben er gek op.
De lipgloss is in het begin aardig plakkerig, en niet goed te verdelen met de applicator.
Hij moet eerst even 'intrekken', dat duurt een paar minuten.
Dan blijven ze zonder wat te eten en te drinken toch wel 5 uurtjes zitten.
Het vervaagt wel, 02 is dan ook bijna weg, maar 03 is nog mooi zichtbaar.
Lekker eten en drinken? Als je het goed laat 'intrekken', ongeveer een uurtje of 2.
Over het algemeen ben ik best tevreden, ik ben vooral fan van Candy Bar.
Ik raad deze lipglossjes aan, er zijn (volgens mij) 5 kleurtjes!
Deze Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss is 1,99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat.