Pagina's

8 juli 2013

School update. ♥

Zoals jullie wel hadden gezien op mijn Youtube, was het een paar weekjes terug rustig.
Dat kwam omdat ik (bijna) de proefwerkweek had.
Deze was het belangrijkste van allemaal: Ik had 3 tekortpunten (onvoldoendes), en als ik die niet omhoog haalde was het maar hopen dat ze me overlieten.
Ik heb mezelf echt achterna gezeten, leren leren leren.
Ik begon 4 tot 5 dagen van tevoren!
En dat heeft resultaat geleverd:
IK BEN OVER NAAR HAVO 3!
Ik heb voor aardrijkskunde een 6,8! (Van een 5,4 naar 5,6.)
Voor geschiedenis heb ik een 6,1! (Van een 5,4 naar 5,5)
Ik ben echt trots op mezelf, ik heb dit hele jaar nog niet voldoende gestaan voor geschiedenis, en nu eindelijk wel, aan het einde van het jaar.
Voor aardrijkskunde sta ik al 3 rapporten onvoldoende, alleen het eerste rapport een 5,7.
Dus jullie kunnen dan wel verwachten dat ik blij ben voor mezelf.
Ik heb nu nog 3 dagen dat ik even naar school moet, een paar uurtjes.
En dan heb ik lekker vakantie.
Er komen nog genoeg zomerse dingetjes, ook nog een vlog: Ik ga naar de camping, een paar dagen met een hele lieve, goede vriendin en we gaan heel veel leuke dingen doen!
Ook staat er een winactieweek gepland, dus je kan nog genoeg verwachten.