Pagina's

15 augustus 2013

Mijn kwasten en tools. ♥


Verschillende soorten, maten en zelfs kleuren.
Ik ben er dol op, al heb ik niet een hele collectie, ik heb toch wel wat kwasten.
Vandaag laat ik jullie mijn kwasten zien.


Dit zijn al mijn kwasten (en tools).

Dit zijn de kwasten voor het gezicht. Ik zal ze langsgaan:
- Hema poederkwast.
- Make-up Bestellen Foundation kwast.
- Essence Blush brush.
- Ebelin Make-up & Concealer kwast.
- Essence Powder Brush.
- Ebelin Make-up Sponge.
- P2 Kabuki brush.

Dit zijn de kwasten voor de ogen (en de tools!). Dit zijn ze:
- 2x Essence Eyeshadow brush.
- Essence Smokey Eyes brush.
- Euroland wimperkruller.
- Essence pincet.

Een paar komen uit het buitenland, een paar online, en sommige zijn gewoon van hier.
Dit zijn mijn kwasten en tools, bedankt voor het kijken!