Pagina's

14 augustus 2013

Review Sleek palette Acid.


Vandaag een review over het palette van Sleek: Acid.
Het heeft allerlei felle kleuren, maar ook een paar rustige.
Ik heb deze foto's trouwens met mijn oude camera gemaakt.

Dit is de verpakking, er staat heel leuk Acid op!
Acid, nummer 570.
Dit is het doosje.
En dit zijn de kleuren, sommige zijn zo fel.
De swatches van de bovenste rij, wauw!
En de onderste, wat mooi.
Hier heb ik een look gemaakt met de felste kleuren: Groen, geel, roze en oranje. Cool!

Ik vind dit palette zo cool, en de ooglook vind ik ook wel leuk.
Zelf zou ik er niet mee over straat lopen, maar wel met bijvoorbeeld 1 felle kleur.
Het heeft een goede pigmentatie, en het is makkelijk op te bouwen.
Jammer dat bijvoorbeeld de witte kleur niet zoveel pigment geeft als de blauwe.
Al met al ben ik erg tevreden met dit palette.

Dit palette komt van PAK (Afrowinkel) en is 9,95.