Pagina's

10 augustus 2013

This is my Youtube. ♥

Meestal praat ik op mijn Youtube over mijn blog.
Maar bij mijn blog praat ik daar bijna nooit over.
Nou, daar wou ik dus verandering in brengen.
Mijn Youtube heeft dezelfde naam als mijn blog: beautyxdenise.
Hier is een klikbare link: beautyxdenise.
Ik ben eerder met mijn Youtube begonnen, dan met mijn blog.
Het kwam er in ieder geval op aan dat ik graag een blog als extra wou.
Nu is het geen extra meer, want ik post nu dagelijks iets.
In ieder geval wil ik wat dingen over mijn Youtube-kanaal vertellen.
Dit is het overzicht van mijn Youtube.

Mijn statistieken.

Shoplogs, winacties, challenges, tags, koken en nog veel meer!

Ik ben nu met de winactieweek bezig, dat is dus een week vol winacties!
Ik bak/kook soms nog wat dingetjes en doe hier en daar een challenge.
Ik wil wat meer tags gaan doen, dus die zie je ook nog wel verschijnen.
Winacties doe ik eens in de zoveel tijd, bij bijvoorbeeld speciale momenten.
Ik hoop natuurlijk dat ik nog groter wordt met mijn Youtube, maar daar ben ik mee bezig!