Pagina's

9 augustus 2013

Review Clearasil Perfectawash. ♥

Nooit meer last van vieze handen tijdens het make-up verwijderen.

 Schone handen, de hele tijd.
Niet met flesjes en pompjes in de weer, gewoon één beweging.
Eén snelle klik en je bent klaar.
Dan is de Clearasil Perfectawash wat voor jou.
Na dit mooie praatje zijn jullie misschien wat meer geïnteresseerd geraakt in dit product.
Zo ziet het eruit. Misschien ken je Dettol wel, die heeft ook zo'n apparaat, het is precies hetzelfde systeem, maar dan speciaal ontworpen voor een facewash.
Op de achterkant zit een aan-uitknopje, zodat je er nooit per ongeluk voor zit.
Je houdt je hand op deze manier er voor, wacht wel tot het blauwe lampje stopt met knipperen. Zet hem natuurlijk even aan, en dan zou als het goed is het eruit moeten komen. (In het begin moet hij nog even 'opstarten', dan komt er een paar keer niks uit.)
En dan komt de perfecte hoeveelheid (voor mij) op je hand, het is aardig vloeibaar, dus het beweegt over je hand, maar ik doe het altijd op een washandje, dat vind ik fijner, dus daar heb ik geen last van.
Zo ziet de verpakking eruit, voor degene die ze zo niet kan vinden!
Er zijn twee face washes, een met fruit, en deze met plantenextracten. In beide zit 2% salicylzuur, dat is goed voor je puistjes. 
Het is niet voor elk product bedoeld, deze doppen zijn speciaal gemaakt dat ze op dit apparaat passen, het heeft een soort van plastic dopje, dan komt er pas product uit als je hem op het apparaat hebt bevestigd.

Ik heb de fruit-variant uitgetest, de planten niet. Omdat als ik er 2 openmaak, gaat de ene lekken, of is hij sneller niet meer goed. De face washes zijn voor ongeveer 100 keer te gebruiken, en er zit 150 ml in. Dat het 100 keer is weet ik nog niet zo zeker, want er is al wat uit en ik heb hem 3 keer gebruikt. In ieder geval zit er redelijk veel in, zeker als je er 2 krijgt. Nou zoals ik al zei zijn ze beiden redelijk vloeibaar, dat kan een voordeel of nadeel zijn. Er zitten ingrediënten in deze face wash die ervoor zorgen dat puistjes verminderen/verdwijnen, onder andere het salicylzuur, dat actief zou moeten werken. Je pakt één van de face washes, en klikt hem makkelijk op het apparaat. Als je een klik hoort kan je testen of hij het doet. (Het kan zijn dat hij eerst een paar keer niks geeft.) Als je hem probeert, volg dan de aanwijzingen, binnenin het stickertje, daar staat rechtsboven: Peel. Het maakt mijn huid lekker zacht en fris, alleen vind ik de geur van de rode iets te sterk. Voor de rest helpt het ook echt voor mijn puistjes! Ik heb geen erge acne, maar het helpt wel voor de jeugdpuistjes. Het is niet na 1 dag weg, maar het vermindert wel goed.
Ik raad dit product zeker aan, het is budgetproof, echt zijn geld waard en ook handig!

Dit product is verkrijgbaar bij de Action voor 3 euro 89.