Pagina's

21 september 2013

Dit is alweer de 100e post: Hou ik van de herfst? ♥

Dit is nu alweer de 100e post, en wat gaat het snel!
Ik ben natuurlijk hartstikke blij dat ik nog bezig ben met bloggen.
Vandaag ga ik speciaal iets voor de herfst doen, want de 21e begint herfst!
Ik ga vertellen wat er nou zo fijn is aan de herfst.
Bij de herfst denk ik gelijk aan sweaters, dikke sokken, sloffen aan en gewoon lekker in bed, helemaal opgerold. Lekker op je mobiel of laptop, of met een heerlijke kop warme chocolademelk. (En voor mij een excuus om slagroom en een koekje te nemen.)

Ook denk ik gelijk aan bladeren. Het klinkt natuurlijk een beetje raar, maar ik zie kinderen in een bladerhoop springen, of allerlei gekleurde bladeren die in de bomen hangen. Of wanneer je op een blaadje stapt het onder je schoen kraakt, love that sound.

Nog meer fall-loves? Lees dan verder.



Ook denk ik weer aan de warme kleuren. Mooie looks met aardetinten, en de mooie warme blushes. Ook vind mijn huid het koude weer een stuk leuker, dan ben ik ook een stukje blijer.

Ook zie ik mezelf weer liggen in mijn bed, lampen uit, kaarsen aan en een leuke film of serie kijken. Of gewoon bezig zijn met mijn mobiel met de radio aan, en op de achtergrond hoor je dan de regen op je dak en/of raam tikken.

Bij de herfst krijg ik hele knusse gevoelens, en voel me heel vertrouwd. Dikke truien en sweaters, en een excuus om heel veel chocolademelk te drinken. Het is zeker niet mijn favoriete seizoen, maar wel een seizoen waar ik blij mee ben.