Pagina's

29 september 2013

Liebster Award. ♥

Ik wist tot toenet niet echt wat de Liebster Award was.
Ik had er wel van gehoord, maar ik wist er helemaal niks van.
Waarom schrijf ik dit?
Omdat ik ben genomineerd voor de Liebster Award door ThursdayMakeUpForYou, hartstikke leuk!

Wat de Liebster Award inhoudt:

Het is de bedoeling om een aantal leuke blogs met minder dan 200 volgers meer aandacht te geven en aan te moedigen om te blijven bloggen. Natuurlijk zijn er een aantal voorwaarden aan deze award:
- Je moet 11 feiten over jezelf geven
- De 11 vragen beantwoorden van degene die je nomineerde
- Zelf 9 bloggers nomineren met minder dan 200 volgers
- Stel die 9 bloggers 11 vragen
- Breng jouw genomineerden op de hoogte (door bijvoorbeeld een reactie op hun blog)
- Vernoem degene die jou genoemd heeft.

Ben je benieuwd naar de feiten en vragen en de genomineerde mensen? Lees verder.


Allereerst de 11 feiten:
1. Ik ben bang voor clowns. Ook vroeger erg bang van die van McDonalds.
2. Ik hou van het kijken naar Geordie Shore, The Valleys en Jersey Shore. Ssst.
3. Ik ben verslaafd aan notitieboekjes.
4. Het eerste schooljaar kon ik bijna naar VWO, en de tweede bleef ik bijna zitten.
5. Ik ben al 3x gestopt en gewisseld met Wordpress en Blogger.
6. Ik had van 6 tot 12 jaar per week gemiddeld 6 van de 7 dagen nachtmerries.
7. Van teveel chocola krijg ik hoofdpijn.
8. Ik lust geen Starbucks, ik vind dat het teveel naar koffie smaakt. ):
9. Ik lust ook geen thee, bleh!
10. Ik hou van opruimen als ik bezig ben, maar als ik moet beginnen vind ik het vreselijk.
11. Later wil ik tandarts worden. (Of blogster natuurlijk!)

En dan komen hier de vragen die ik heb gekregen van ThursdayMakeUpForYou:
1. Waarom ben je gaan bloggen?

- Eigenlijk ben ik gaan bloggen omdat het me leuk leek. Ik zag andere mensen, en dacht: Hé, dat wil ik ook! Ik had niet echt een doel, ik deed het maar gewoon.

2. Hoe oud was je toen je genoeg had van je knuffels?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds pluche dieren (knuffels klinkt zo kinderlijk) heb bij mijn bed. Die zijn dan van kennissen of familie, en die wil ik eigenlijk niet weg doen.

3. Ben je ergens allergisch voor?
Niet dat ik weet. Gelukkig, haha.

4. Welk make-up product wil jij absoluut nog hebben?
Dat zou dan toch Nars Albatros of Naked (2) worden. Jammer genoeg niet in Nederland.

5. Wat is je favoriete attractiepark?
Disneyland Parijs! Ik ben er 1x geweest, en het was zo super leuk!

6. Wat is je allermooiste foto van jezelf?
Ik denk degene die ik nu ook heb als profielfoto op Youtube, en die ook bij mijn blog te zien is.

7. Naast wie zou je wakker willen worden?
Hm, ik ben nog maar 14, dus ik slaap lekker alleen, haha. Maar anders zou ik toch echt wel voor heel One Direction gaan, haha.

8. Heb je verslavingen?
Hm, bloggen, Youtuben, tv kijken en computeren/bezig zijn op mijn mobiel, en natuurlijk: shoppen en bezig zijn met make-up!

9. Wat is je favoriete eten?
Hm, let's keep it basic: Friet!

10. Hoeveel volgers heeft jouw blog?
In totaal (GFC+Bloglovin+E-mail): 86.

11. Zou je ooit nog een tattoo of piercing willen?
Nee, deze angsthaas laat dat mooi niet doen. (;

Ik nomineer geen 9 mensen, dat vind ik iets te veel, maar deze wel:
-
www.kirstensbeautylife.blogspot.nl
- www.beautywithdemi.blogspot.nl
-
www.vanessablogt.be
- www.thebeautyblondie.blogspot.nl

De vragen voor hun zijn:
1. Wat vind je leuk aan het bloggen?
2. Hoelang ben je al bezig met bloggen?
3. Heb je huisdieren, zo ja welke en hoe heten ze?
4. Heb je ergens een obsessie voor?
5. Wat voor product zou je echt aanraden?
6. Een hand afstaan of een voet?
7. Als je 1 jaar lang maar 1 ding mocht eten, wat zou het dan zijn en waarom?
8. Waar ging je eerste post over, en heb je die nog steeds?
9. Met welk product heb je een haat-liefde verhouding?
10. Ben je bang voor insecten? (Spinnen, torren etc.)
11. Zou je voor 1000 dollar 1 maand alleen maar rijst eten en water drinken?

Dat was het alweer, ik vond het heel leuk om te doen!