Pagina's

11 januari 2014

Review Benefit Sexy Little Stowaways. ♥

Onderlaatst heb ik een leuk pakketje ontvangen van GreatBuyCosmetics. Hierin ontving ik een set van Benefit, genaamd: Sexy Little Stowaways. Klik hier, daar vind je een video waarin ik het unbox. Ik ga jullie wat meer vertellen over de site en over wat er in het pakketje zit.
Allereerst kan je hier klikken, dan ga je naar het product. De verzendkosten zijn $3.47, en het kost $16.00. Dat betekent in totaal $19.47. Je betaald omgerekend €14,24. De levertijd duurt 7-20 werkdagen. Bij mij duurde dit ongeveer 15 werkdagen, dus je moet wel een tijdje wachten. Wel zie ik op de site veel spellingsfouten, fouten die wel zouden opvallen. Bijvoorbeeld: Slecht Engels, verkeerde woordvolgorde etc. Dit ziet er niet al te professioneel uit. Voor de rest hebben ze nog andere dure producten, die goedkoop daar worden verkocht.

Wil je meer weten? Klik dan verder.


Allereerst hebben we hier een Eye Cream, genaamd: It's Potent! Het zit in een klein glazen potje, en weegt 3 gram.  
Het is een fijne oogcrème. Hij hydrateert, en zorgt dat mijn donkere kringen en lijntjes vervagen. Ik zal hem nog wel vaker gebruiken.
Dan hebben we hier de Hoola bronzer. Het zit in een plastic doosje, en heeft er een sticker opzitten. Ik vond het plastic doosje er goedkoop uitzien, maar bedankt kijkers: Dat komt omdat het een tester is. Ook deze weegt 3 gram.
Het is niet heel netjes afgewerkt als je het openmaakt. De randjes zijn een beetje korrelig, ik zie in een hoekje al pan, en er zit wat poeder op het doosje.

Dan heb ik hier de swatch. Ik heb wel een paar keer met mijn vinger over mijn hand moeten gaan om de kleur goed te zien. Voor de rest geeft het een mooi kleurtje af. Maar ben je nou wat donkerder getint, dan zal deze vast te licht voor je zijn.
Over dit product ben ik niet zo te spreken. Ja, het minimaliseert mijn poriën, maar dan wel heel minimaal. Het is ook een kleine tube, dus veel/vaak gebruiken is ook niet mogelijk. Ik maak hem maar op, maar ik zal hem niet apart kopen. Deze is 7,5 ml.
De Bella Bamba blush van Benefit, in een plastic doosje. Weer hetzelfde probleem als bij de bronzer: De randjes zijn niet goed afgewerkt, en er zit veel poeder los in het doosje. Deze is 3 gram.
Het is een prachtige knalkleur. Hij heeft een zilveren glow, en heb zo'n blush nog niet gezien.

De poeder is een beetje korrelig, maar het valt niet echt op. Voor de rest is het een mooi kleurtje, maar moet je wel oppassen, want hij kan al snel te donker worden.
'That gal' primer gebruik in dagelijks. Hij zorgt -zoals de naam aangeeft- dat je gezicht een mooie glow krijgt. Hij zorgt ervoor dat mijn make-up langer blijft zitten en zorgt dat mijn huid zacht blijft. Wel is hij 25 ml, wat best weinig is als je hem gebruikt voor je hele gezicht, elke dag. Al met al is het een fijn product erbij.
Hier hebben we een prachtige vloeibare highlighter, genaamd Sun Beam. Het is een hele kleine tester, 2,5 ml.

Ik ben vrij verrast, maar de kleur is prachtig. Het geeft een mooie gouden gloed, het straalt helemaal. In de winter is dit natuurlijk heel handig, want je creëert een zomerse, warme gloed op je wangen met deze highlighter.

Eén van de dingen waar ik me het meeste op verheugde: Cha Cha Tint. Ik heb hier veel positieve dingen over gehoord, en was enthousiast. Ook hier zit 2,5 ml in.
De swatch op mijn hand. Een mango-koraalkleurtje, pretty!

De swatch op mijn lippen. Onder brengt hij fijn aan, maar boven vlekkerig en niet gelijk. Hmm..?

Op mijn wang. Erg oneven, en vrij rood. Ik snap het niet, en ben ook teleurgesteld. Ik was hier zo enthousiast over, en dan krijg ik dit resultaat.


Zonder mascara, zonder wimperkruller.
1 laagje mascara, zonder wimperkruller. Hier en daar wat klontjes, maar zijn te verwijderen met je vingers.
2 laagjes mascara, zonder wimperkruller. De wimpers zijn nog steeds wel goed gespreid, en nu zijn ook de klontjes weg. Wel plakken er een paar wimpers aan elkaar.
1 laagje mascara, met wimperkruller. Ook hier bij 1 laagje zie je weer dat er wat klontjes zijn. Voor de rest is het een fijne tester, en maak ik hem graag op.
Ooh La Lift vond ik zo grappig klinken, en ik had ook niet goed een idee hoe ik dit moest gebruiken. Ik heb gemerkt dat deze manier het beste voor mij is: Doe een beetje onder je oog, en dep en wrijf rustig totdat het onder je hele oog zit. Ik merk dat ik een heldere blik krijg, en dat de wallen minder zichtbaar zijn. Voor de rest breng ik nog mijn concealer aan met mijn beauty blender, en dan ben ik klaar.

Als laatste hebben we Stay Don't Stray, dit is een basis voor oogschaduw of concealers. Ik vind het fijner om te gebruiken bij concealers: Je concealer blijft langer zitten en trekt ook minder in de lijntjes. Als oogschaduw werkt het ook goed, maar ik heb al een oogschaduwbasis.

Ik zit eraan te twijfelen, maar ik denk toch wel dat dit nagemaakte producten zijn. Sommige dingen zijn net wat anders, en het is eigenlijk té goedkoop. Het is misschien wel een leuke site voor een cadeautje 'van' een duur merk, voor een leuk prijsje.