Pagina's

18 januari 2014

Speciale & leuke quotes

De een is grappig, de ander is leuk, die is weer inspirerend en de andere klopt precies. Ja, quotes. Ik ben dol op quotes, en heb hier mijn favorieten op een rijtje staan. Ik heb nooit 1 speciale quote gehad, maar vind de 1e wel heel mooi en speciaal. Ook toch een quote die bij mij hoort: Keep calm and love One Direction. Tja, ik ben nou eenmaal een Directioner, dus die is niet te missen.

Wauw, deze is echt heel mooi! Walt Disney heeft vaker inspirerende quotes, maar ik heb er dit keer maar 1 uitgekozen.

Nog meer leuke quotes? Klik dan snel verder.


Hahaha, deze vind ik echt leuk. Ik vind een Brits accent (*kuch* One Direction) echt heel aantrekkelijk, vooral bij jongens. Ik vind dit daarom ook een quote waar ik het mee eens ben.

Ook deze klopt weer helemaal! Meestal als ik alleen thuis ben, of als alleen mijn broer en zus er zijn, gaat het volume lekker hard aan. Ik hoor helemaal niks meer, en voel de vloer trillen van mijn bass.

True. Ik vind dat je mensen best een tweede kans kan geven, maar als ze het niet verdienen dan krijgen ze het ook niet. Maar dan heb je het voor mij meestal wel echt verpest.

Dit is een quote uit een liedje van One Direction. Ik ga niet mijn hele fangirl-feelings hierop loslaten, maar dit vind ik heel mooi en leuk gedaan.

Jullie kennen het vast wel: Een bepaald woord of een gesprek die alleen jij en je beste vriend(in) snappen, en de rest niet. Ik ken het gevoel, haha 

Haha, ook dit klopt! Vooral vroeger had ik vaak nachtmerries, en kroop dan helemaal onder de dekens. Dit was natuurlijk veel te heet, dus deed meestal 1 of 2 benen boven de dekens. Totdat ik opeens dacht: Wat nou als er een eng ding onder mijn bed zit? *Been/Benen terug*

Deze vind ik heel leuk! Ik weet niet wat er precies zo leuk aan is, maar ik moest deze er toch even bij doen.

Dit waren mijn favoriete quotes alweer. De foto's kan je overnemen, maar op We Heart It kan je nog veel meer mooie quotes vinden.