Pagina's

17 februari 2014

REVIEW Essence Blush Up! Heat Wave

Essence en Catrice hebben onderlaatst hun assortiment vernieuwd, en ik heb een paar producten gekocht om te reviewen. De Blush Up! blush is er één van. Essence heeft 2 blushes, deze en nog een ombre van lichtroze naar donkerroze. Ik ga deze vandaag reviewen.

Ben je benieuwd naar deze blush? Lees snel verder.




Deze blush loopt over van oranje naar roze, en in het midden zie je een koraalkleur. Ik vond deze persoonlijk specialer dan de andere Blush Up! blush, want die liep over van lichtroze naar donkerroze

Je ziet hierboven een swatch van de roze kant, daaronder van de oranje kant en daaronder heb ik ze samen geswatched. De onderste heeft een mooie koraalkleur, met een warme gloed. Die daarboven is mooi oranje, en die daarboven is roze. Zelf vind ik de onderste swatch het mooist.

Hier zie je mijn wang zonder de blush. Ik heb een foundation op van Bourjois. Zoals jullie zien is mijn huid van mezelf een beetje rood, dus dat is wat je ziet.

En hier zie je de blush op mijn wangen. Het heeft een beetje een koraalkleur, maar ook zie ik iets roods erin. Ik vind het een erg mooie kleur, en ga hem ook zeker gebruiken! Wel moet je oppassen dat je niet teveel aanbrengt. Hij is best wel heftig, en kan wat vlekkerig zijn.

Deze blush is verkrijgbaar bij de Kruidvat en is 3 euro 59.