Pagina's

20 november 2015

Shoplog Action en MUA

Ik ben eergisteren naar de stad geweest, en vond het wel leuk om te laten zien wat ik daar heb geshopt. Ik ben bij de Kruidvat en Action geweest met twee vriendinnen en mijn zus. Ik heb voor het eerst producten van MUA gekocht, en mijn zus en ik hebben een heel leuk idee (dat word zometeen nog uitgelegd), waarvoor we alvast wat spullen hebben gekocht.

 Eerst gingen we naar de Action, omdat we ongeveer wel wisten wat we daar moesten kopen. Een vriendin liet deze chocoladelolly's zien met de vraag: 'Kennen jullie die nog van vroeger?' Ik heb ze eigenlijk gelijk daarna in mijn mandje gedaan, omdat ze maar €0,95 waren en het deed me denken aan vroeger wanneer het bijna Kerstmis was.
Daaronder liggen kleine cadeaudoosjes, die gaan wij gebruiken voor een leuk idee -dat we al hebben uitgevoerd als jullie dit lezen.- Per verpakking zitten er 8 doosjes in (2 van elke print) waarvan we er 3 hebben gekocht, dus in totaal 24 doosjes. Ze kosten €0,59 per verpakking.

Links staat een potje met kauwgom die ik al eerder heb gehad. Ze zijn lekker, fris en de smaak blijft nog best goed zitten al is de kauwgom best goedkoop, namelijk €1,54. Rechts iets wat ik nog niet had geprobeerd, namelijk warme chocolademelk-poeder. Er zitten 10 zakjes in, en ik heb er vandaag een gemaakt. De smaak is lekker, maar hij smaakt niet heel erg naar chocolade. Hij kost maar €1,59 dus daarvoor zou je het kunnen proberen. Je kan eventueel ook de 'Dark'-variant proberen, waarschijnlijk smaakt die meer naar chocolade.


Als laatste gingen we naar de Kruidvat, waar ik erachter kwam dat er sinds (waarschijnlijk) afgelopen maandag MUA te vinden is. Ik schrok er best wel van dat MUA er was, want het was totaal onverwacht. Ik wil al heel lang een loose powder, maar weinig merken hebben er een, en anders vind ik ze net wat te duur. Deze is €4,99 wat ik nog wel een goede prijs voor zo'n poeder vind. 
Dan een palette waar ik eigenlijk al gelijk verliefd op werd, namelijk het rechter palette, genaamd Heaven & Earth. De kleuren zijn natuurlijk, maar toch zitten er best bijzondere kleuren in, zoals een prachtige koperkleur. Over dit palette en ook de andere komt nog een uitgebreide review later deze week. Dit palette kost maar €5,99 wat ik echt goedkoop vind. Bij besteding van €10,- of meer kreeg je er gratis het linker palette bij, genaamd Twelfth Night. Het is niet een palette dat ik gelijk zou kopen, maar het zijn wel hele speciale kleuren, dat viel me eigenlijk pas op toen ik ze swatchte. Ook deze is €5,99 maar die kan je dus gratis krijgen.