Pagina's

28 februari 2016

Shoplog Huishoudbeurs

De afgelopen jaren ben ik steeds meer benieuwd geworden naar de Huishoudbeurs: Is het alleen voor mensen die op zichzelf wonen of een huishouden hebben? Is het überhaupt wel iets voor mij? Ik ben gisteren voor het eerst er naartoe gegaan, en ik denk wel dat ik antwoord op mijn vragen heb gekregen. Het is zeker leuk om er naartoe te gaan, wel zijn er best veel dingen die ik nog niet hoef te kopen, zoals huishoudelijke artikelen. Ik heb toch wat leuke dingen kunnen bemachtigen, en het leek me wel leuk om die even te laten zien.

Ik zal beginnen met de beautyproducten, omdat ik vooral hiervoor er naartoe wou gaan. Als eerst zie je een tea tree foaming face wash liggen, mijn moeder zag hem toevallig liggen en wees me er gelijk op. Ik ben fan van tea tree producten, en ik was nog op zoek naar een face wash. Echt heel fijn dat ik deze dus tegenkwam. Hij was ook echt niet duur, namelijk ongeveer 2 euro. 
Er stond ook een Fogan stand, waar ik de Vanilla matt lip gloss heb gevonden, maar deze lip gloss heeft echt een goede dekking, bijna net zo goed als een lipstick. Bij Fogan was het 8 producten voor 10 euro, dus deze is omgerekend €1,25 euro. 
Ik heb wel is wat van Golden Rose gehoord, maar wist eigenlijk niet dat ze zulke mooie producten hebben. Ik heb de Golden Rose velvet matte lipstick in kleur 12, zoals de naam het al zegt is hij mat en dat is mijn favoriete finish bij een lipstick. Hij is wel wat prijziger dan de andere 2 producten, namelijk €7,95.


Hier zijn nog de swatches van de twee lipproducten, links zie je de Golden Rose lipstick en rechts zie je de Vanilla Matt lip gloss. Zoals je kunt zien is de lipstick echt mat, en de lip gloss semi-mat. Ze blijven goed zitten, de swatches waren nog best lastig om te verwijderen.

Ik wist al vrijwel zeker dat ik wat bij Milka ging kopen, ik vind het gewoon zo lekker en ik ben zeker niet de enige. Er was een actie, namelijk 5 voor €3, wat veel goedkoper is dan in de winkel. Je mocht helaas niet zelf de dingen kiezen, deze 5 dingen worden gewoon standaard in de tassen gedaan. Je kan eventueel onderling nog wisselen met wie je bent, maar voor mij was dat gelukkig niet nodig. Ik ben alsnog blij met de dingen die ik heb gekregen, want zo kan ik ook dingen uitproberen die ik niet zo snel zou kopen in de winkel.

\
Ik was op zoek naar een middelgrote tas, en had me laten vertellen dat ik daarvoor het beste bij de Huishoudbeurs kon zoeken, en het klopt. Ik had in totaal 3 tassen gezien die ik echt leuk vond, maar heb uiteindelijk voor deze gekozen. Hij is zwart met gouden details, wat ik echt geweldig vind want goud vind ik heel mooi. Het patroon wat erop staat vind ik erg leuk, het maakt hem wat specialer. 

Van de binnenkant schrok in in het begin een beetje, omdat ik bloemetjespatronen normaal niet heel leuk vind. Wel vind ik het handig dat het een lichte kleur is, zodat je alles goed kan vinden. Hij kostte €15, en omdat je de binnenkant toch vrijwel nooit ziet, besloot ik hem te kopen want voor de rest vind ik hem heel gaaf. Hij heeft ook nog 2 vakjes en een vak met een rits, wat ook heel handig is voor mijn mobiel en sleutels. 

Ik weet nog niet of ik volgend jaar ga, ik heb dit jaar leuke dingen gekocht, maar of ik het het waard vind twijfel ik nog over. Hoe dan ook, ik heb zeker geen spijt dat ik ben gegaan gisteren, want al met al was het een hele leuke dag.