Pagina's

26 augustus 2013

Review Essence Metal Glam Eyeshadow. 'Nieuw.' ♥

Hoi, vandaag heb ik een review over de Essence Metal Glam oogschaduw in 06.
Dit is een mooi bruin-goud kleurtje, het lijkt ver weg ook op koper.

Essence heeft een spiegeltje daar aangebracht, ik vind het wel wat hebben. (Hopelijk dat het er niet vanaf slijt net zoals bij Action.) Voor de rest is het een simpele verpakking.

Leuk product tot nu toe, en de rest? Klik, klik, klik.


Ik heb voor 06 Miss Tangerine gekozen, omdat ik dit een speciaal kleurtje vind, en waarvan ik weet dat ik zo'n kleurtje nog niet in mijn stash heb. Die metallic texture, mweh. Ik voel het niet, hoor.

Dit zijn de swatches. Onder: 1 veeg, boven: 3 vegen.
Je ziet dus dat je deze oogschaduws kan opbouwen. Wat wel zo is, is dat ze een beetje korrelig worden en dus kans hebben op fall-out. Het is een mooi koper-goud-bruin kleurtje, en ik vind hem wel metallic. Hij heeft een goede dekking voor mij, maar is dus wel heel korrelig, en laat veel achter op de oogschaduw. Voor de rest is het een mooi kleurtje, en ben ik er tevreden mee. Longlasting? Meh. Hij blijft wel gewoon zitten met wat oogschaduwbasis, maar dat ik hem aan het eind van de dag nog zie stralen? Nee, hoor. Dan zou ik hem moeten bijwerken. Het is een mooi prijsje in het algemeen voor een oogschaduw, maar deze zijn wel mooi 90 cent duurder dan de normale oogschaduw van Essence. (!) Omdat ze nieuw en metallic zijn? Ja, dat zal het vast wel zijn. In ieder geval raad ik deze oogschaduw aan, als je een wat nieuws wilt proberen, je de kleur speciaal vind en gewoon een wat duurdere prijs wil betalen. Anders zou je toch maar voor iets anders moeten kijken.

Deze oogschaduw is verkrijgbaar bij de Kruidvat en is 2,59.