Pagina's

9 september 2013

20 dingen die ik haat. ♥

1. Mensen die smekken/smakken. (Vieze geluiden maken bij bijv. het eten)
2. Fietsen door de regen, wind of sneeuw, té hete zon.
3. Als mensen liegen.
4. Als mensen hun beloftes niet nakomen.
5. Mijn beeldscherm van mijn mobiel is te klein, dus kan bepaalde apps niet downloaden. (Candy Crush bijv.)

Nog meer irritaties, lees dan verder.


6. Als mijn camera leeg is, of mijn geheugen vol is.
7. Als leraren/leraressen veel huiswerk/leerwerk opgeven.
8. Als ik geen inspiratie heb voor posts of video's. (Dat is soms wel het geval, ja.)
9.  Dat mijn mobiel echt supersnel leeg gaat als ik een spelletje speel.
10. Als ik druk ben/niet lekker voel en mensen me gaan storen. (Ah, dat moet je dan echt niet doen!)
11. Als leraren/leraressen te laat komen, en dan gewoon doen alsof er niks is gebeurd. (Wij moeten dan altijd een stempel halen, dat je dus te laat bent.)
12. Als ik eindelijk een lange nagel heb, en die dan afbreekt/scheurt, dan kan ik soms wel janken.
13. Als mijn make-up maar niet wil meewerken. (Fall-out, cakey foundation enzo)
14. Winter op zolder: Extreem koud. Zomer op zolder: Extreem warm. De lente is vaak wel goed.
15. Dat ik van 3/4 blokjes chocola al misselijk wordt. (Maar het is toch oh zo lekker!)
16. Als ik blut ben, ik al te veel heb geleend, en ik dan iets wil doen, of gaan shoppen. (Te vaak..)
17. Ik vind mezelf zo stom als ik ga slapen met make-up op, ach.
18. Dat ik te lui ben om mijn kamer op te ruimen.
19. Als mensen alleen maar aan het zeuren zijn.
20. Als mijn nagellak na 1 dag al chipt.
Dit waren 20 dingen die ik haat. Het zijn er vast nog wel meer, maar deze kwamen in me op.