Pagina's

10 september 2013

We Heart It Inspiratie #2. ♥

Ik heb al is eerder een inspiratie-post gedaan, 2 zelfs. Er waren tevreden lezeressen, dus ben ik van plan om inspiratie-posts per week te maken, hier kunnen ook blogs, Youtube's, muziek en ook DIY's tussen zitten, dus heb je nog wat leuks gezien, een leuke blog ofzo, dan hoor ik het graag!
Hello cutie! Oké, nu wil ik een hondje.. Of 5.

Meer leuke foto's? Klik dan verder.


Ah, weer zo'n motiverende quote. Bij zulke dingen raak ik toch weer wat meer gemotiveerd. Raar wat een stukje tekst doet, dat het toch je gedachtes kan veranderen.
Dit was gewoon een mooie quote om te kiezen. Sommige mensen hebben zoveel make-up op of laten zoveel aan zichzelf doen, dat het op en top nep is, erger dan Barbie.
Alweer een mooie quote. Ik denk dat dit zegt: Blijf jezelf en laat de mening van andere mensen, je bent goed genoeg als jezelf.
Dit doet me denken aan suikerspinnen. Misschien zijn dat het wel, maar dat stond er niet bij. In ieder geval heel leuk effect, en het ziet er grappig en leuk uit.
MACAROOOONS. Jam, jam, jam. Ik krijg weer trek, en jullie? Ziet er heel leuk uit zo.
Al denk ik wel/weet ik zeker dat deze bewerkt is, vond ik hem wel gewoon mooi.
Dit zijn iets van Fruit Loops ofzo, in ieder geval heel leuk effect, vervaagd op de achtergrond, en de kleur nog wat extremer gemaakt. Heb er nu spontaan zin in, al heb ik ze nooit op!
Ah, Stampertje toch, met de raad van de dag. Heb je niks aardigs te zeggen, zeg dan maar niks.
Hallo cupcakes, dit is maag. Hallo maag, dit is cupcakes. Moet ik nog meer zeggen?
Oké. Té schattig. Hebben. Lief. Klein. Zacht. Gewoon te perfect.

Dit waren de foto's alweer, je mag ze gerust overnemen als je ze leuk vindt!