Pagina's

12 september 2013

OOTD ~ Funky black and white dog. ♥

Vandaag heb ik een OOTD voor jullie.
Ik heb al eerder in een bericht gezet, waarin ik alles plande, dat vandaag fashion-dag is.
Ik zit nog met een paar ideeën, maar wou het nu op een simpele OOTD houden.
Dit is mijn outfit van vandaag. Ik neem deze foto gelijk voor de broek: De broek is van de Cool Cat, en heeft vast rond de 30 euro gekost.

De rest van de outfit zien? Klik dan nog verder.


Dan dit langere shirtje, met een lieve hond erop. De hond heeft vrolijke vlekjes en bloemetjes, dat verklaart de titel. Voor de rest nog zwart-met-witte strepen, of witte-met-zwarte strepen, kies er maar één. In ieder geval heb ik deze ook van de Cool Cat, en zou deze ook rond de 20 tot 30 euro zijn.
*Oeps, bewogen!* Ik heb hier een spikearmband, die ik op de markt heb gescoord voor 50 cent, een armbandje, met lipjes, het woord Angel, en een klein nepdiamantje, die heb ik gekregen, en dan nog een horloge *hij staat stil, maar het is voor de sier* en die heb ik van de Lucardi.
Dan deze felgele ankertjes, ik vond het wel een vrolijk kleurtje, en ik wissel niet zo vaak van oorbellen. Deze heb ik gekocht bij een webshop genaamd Beautiful-Bijoux, ik weet de prijs niet meer, maar die zou je kunnen opzoeken.

Dit was de OOTD alweer, bedankt voor het lezen!