Pagina's

29 oktober 2013

Review Lush Snow Globe zeep. ♥

Vandaag een review over een Lush kerstproduct.
Dat is deze zeep, genaamd Snow Globe.
Hij ruikt heel fris, naar limoen en citroen, het neigt een beetje naar Lemony Flutter, maar dan wat frisser.
Erg lekker, maar werkt het ook fijn?

Lees verder als je benieuwd bent naar dit stukje plezier.



'Moeite met opstaan? Met de citruskick van deze zeep zit je binnen no time fris en fruitig op je fiets. Neem het stuk in je handen en lekker opschuimen.'
Klinkt lekker, klinkt goed. (Ik moet trouwens wel zeggen dat Lush altijd van die leuke tekstjes heeft, dat maakt het toch een stukje specialer.)
Zo ziet het zeepje eruit. Het is turkoois tot mintgroen, en heeft zachtere witte stukjes erin. Deze glippen zo door je vingers, en deze ruiken wat frisser. Het zeepje ruikt heerlijk. Zoals ik al zei: Lemony Flutter met een fris en fruitig tintje. Ik hou van de geur van Lemony Flutter, dus toen ik deze rook, wist ik zeker dat ik deze zou kopen. Ook een leuke extra: Heel veel bij Lush is natuurlijk, en er wordt niet getest op dieren, dat moeten we hebben!

Er viel bij mij een wit stukje van de zeep af, dus heb deze meegenomen in de douche. Misschien denk je: Hm, dat is best wel weinig. Je zou er gerust 2 tot 3 douchebeurten mee kunnen doen. Ik heb mezelf 3 keer ingezeept, en nog deed ik dat met veel zeep. Hij schuimt lekker, maar na een paar seconden wordt het steeds een stukje minder.
Hij ruikt heerlijk, ziet er leuk uit, maar is het wel zo'n fijn zeepje? Want als het flut is, koop je hem natuurlijk niet. Hij is fijn, hij is oké. Ik merk wel dat toen ik het afspoelde, mijn huid erg stroef was. Wel nadat ik mezelf had afgedroogd, rook mijn huid fris en was het glad. Voor de rest blijft de geur geen dag hangen, een paar uurtjes misschien. Ik raad het zeepje aan, maar ik zeg niet dat dit iets is wat ik perse nog moet kopen als ik nog een keer naar Lush ga. (Al zou ik hem misschien toch overnieuw kopen, hihi.)
Deze zeep is verkrijgbaar bij Lush, of bij hun webshop en kost per 100 gr. 5 euro 95.