Pagina's

1 november 2013

Review Catrice Camouflage Cream. ♥

 Vandaag een review over een hele gehypte concealer, de Camouflage Cream van Catrice.
Veel mensen zijn er razend enthousiast over, en ik was benieuwd of ik hem wat zou vinden.
Ik heb zelf veel last van onzuiverheden, dus een goede concealer is nodig.

Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.

Zo ziet de concealer eruit.
Normaal, mweh. Ik zou er niet meteen als eerste op af gaan.
Het is vrij normaal en standaard, maar ook een beetje professioneler dan de felle kleuren.

Ik heb de kleur 010: Ivory.
Dit is hun lichtste kleur, wat me tegenvalt.
Ik snap dat ze niet 10 kleuren kunnen uitbrengen, maar voor de lichte huid is dit te donker.
Er zit 3 gram in, en beloofd dat het volledige dekking geeft.

Het is een hele creamy concealer, het lijkt net of je met je vinger in margarine prikt.
Je hebt vrij weinig nodig voor een goede dekking, maar door de substantie pak ik toch wat meer dan nodig. Bij bijvoorbeeld een concealer stick heb ik dit probleem niet.

Zonder make-up op. Puistjes, wallen, onzuiverheden en mijn ooievaarsbeten. Tja, sommige mensen hebben geen concealer nodig, ik ben een van die mensen die het maar beter wel kan gebruiken.

Omdat je bij de bovenstaande foto niet echt goed mijn wallen kan zien, heb ik nog even een foto van dichtbij gemaakt, zodat het wat beter zichtbaar is.

En dit is mijn oog met de concealer. Hm, wow. Van dichtbij ziet mijn oog er opeens raar uit. Telkens als ik deze foto zie: Huh? Wat is dat? Mijn oog? Nee joh! Am I the only one? In ieder geval een mooie dekking, trekt niet in de lijntjes en geen cakey effect!

Dit is mijn gezicht met de concealer. Wereld van verschil dit. Nee, je ziet mijn ooievaarsbeten nog, maar om dat te bedekken moet je toch wel wat meer product aanbrengen dan alleen een concealer. Wallen weg, onzuiverheden bedekt. Ik ben hier heel tevreden over, en koop hem heel graag opnieuw. De beste budget concealer die ik ken tot nu toe.

Deze concealer is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister en is 2 euro 99.