Pagina's

28 februari 2014

We Heart It Inspiratie #3

Een lange tijd geleden begon ik met deze artikelen: We Heart It Inspiratie. Hierin laat ik mijn favoriete We Heart It-foto's zien van de afgelopen tijd. Dit is al een tijdje geleden, dus ik wou er graag weer iets over schrijven.

Ben je benieuwd naar de foto's? Klik dan op 'Lees verder.'


Ik vind deze short zo leuk! De kleurtjes, en de versieringen. Al is het iets wat ik niet zou dragen, vind ik het wel heel mooi om te zien.
Al heb ik best veel kleren, ik heb heel vaak het gevoel dat ik niks heb om aan te trekken. Terwijl ik dat (natuurlijk) wel heb.
De gouden huls, de prachtige kleur en de bijpassende nagels. Ik vond dit een hele mooie foto, dus wou deze toch even laten zien.
Haha, ik herken dit zo erg! Heb ik oortjes in, en begint iemand tegen me te praten. Valt volgens mij toch wel op dat ik oortjes in hebt toch?
Het gaat niet echt om de ingrediƫnten, maar het gaat juist om hoe het is neergelegd. Je ziet een bloemetje op de grond staan, cute.
Er kan geen inspiratie-post zijn zonder iets met eten. De cupcakes zijn er schattig uit, en echt mooi.
Ik vind deze look heel mooi. Zelf gaat het vooral over de oogschaduw, want de liner en de wimpers vind ik too much voor mijzelf.
En dan als laatste deze schattige strikjes! Ik hou van strikjes in mijn haar bij een knot of achter op mijn hoofd. Hoewel sommige vrij apart zijn, wil ik ze graag hebben.