Pagina's

1 maart 2014

REVIEW Etos oogschaduw

 Voor mijn verjaardag kreeg ik een cadeaubon van de Etos. Ik heb hierbij o.a. deze twee producten gekozen. Ik vond deze oogschaduws verrassend mooi en snap niet waarom deze mij niet eerder zijn opgevallen. Ik ga hier wat meer over vertellen.
Wil je meer hiervan zien? Klik op 'Lees verder.'



Dit is kleur 4143-011. Dit is een koele roze kleur, met zilveren shimmer. Hij heeft een sponsapplicator, maar die is voor mij niet nodig, die gooi ik altijd weg. Wel is het misschien handig voor jou.

Dit is kleur 4143-006. Dit is een warme highlighter kleur, met gouden shimmer. Ook deze heeft een sponsapplicator. Ik vind dit een mooie, speciale kleur.
Dit is de swatch in de schaduw. De zon schijnt hier niet op, en er is geen lamp aan. De pigmentatie is niet heel goed, maar jullie zullen zo wel zien waarom ik er toch tevreden over ben. Wel zijn het twee mooie kleuren, die je gewoon dagelijks kunt gebruiken voor o.a. in de binnenste ooghoek.
En dit is dan de swatch in het zonlicht. Je ziet dat de highlighter nu echt opvalt. Je ziet de prachtige gouden gloed als je hem in de zon houdt, en je blijft de gloed ook mooi zien. Je ziet daarnaast de koele roze kleur. Deze is wat minder speciaal, maar is opzich wel leuk om te hebben. Ze zijn goed om te blenden en met een (goede) oogschaduwbasis blijft het prima zitten! Ik ben hier best tevreden over, alleen de pigmentatie kon nog net wat beter.

Deze oogschaduws zijn verkrijgbaar bij de Etos en zijn 2 euro 99.